Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Belöningen!

Av Anneli Johansson - 13 maj 2009 19:43


Idag har det hänt mycket.


Först var vi till sjukhuset med Matilda som tog massa blodprover för att kolla varför hon är så liten och inte väger så mycke.

Hon ligger väldigt mycke under på både vikt och längd kurvan.

 Hon väger 10 kg och är 83 cm lång.

Hon fyllde 2 år i mars.

Så nu ska det kollas om hon har nån allergi eller annat fel som gör att hon inte växer så mycke.

 Uppdaterar när svaren kommer.


Hon var jätte duktig!



Som belöning gick vi på badhuset med mormor som är på besök.


Till slut frös hon så hon skakade.

Men kul hade hon!


Nu ska jag slappa efter en intensiv dag!



See you!


























































































































 
 
Ingen bild

Elin

14 maj 2009 21:52

Men vad kul att bada! Jag ska nog bada med Mario imorgon. Jag är ledig på dagen, vi kanske kan ses?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Johansson - 5 juni 2009 20:09

  Nu har jag varit dålig på att skriva på ett tag.....men känns inte som tiden räcker till. Jobb , ute lekar och sommarn runt hörnet. Har lite att pyssla den ute på gården. Ska måla om huset i år .....krävs ju lite förarbete till det.   Matildas prov...

Av Anneli Johansson - 9 maj 2009 22:19

  Lite seg idag.... Var på tjej kväll med några kompisar i går. Lite vin, ost och kex och godis. Mycke skvaller! Jätte trevligt!   Fick sov morron i morse, micke klev upp men Matilda. Vaknade vi 9 tiden.......huset fullt av folk. Svägerskan, svärförä...

Av Anneli Johansson - 6 maj 2009 18:21

  Idag har Matilda varit på dagis och jag har pratat i telefon mest hela dagen. Lite jobb och sånt..... Micke har varit i Ö-vik hos MODO:s sjukgymnast. Fått lite mera tips på träning och övningar han kan göra.   Matilda har fått en plånbok idag! Hon ...

Av Anneli Johansson - 3 maj 2009 20:03

  Har nu kommit hem igen efter sista april firande hos svärföräldrarna.   Fint väder, god mat och trevligt sällskap.     Majbrasan!   På fredagen var vädret underbart, lite bränna vart det. Matilda njöt av det fina vädret.   Gör som Pippi, spelar t...

Av Anneli Johansson - 28 april 2009 18:22

  Har varit slö på att skriva på ett tag......ojoj   Helgen som varit har jag varit i Sundsvall hos min syster. På lördag förmiddag var jag på Birsta city själv, gick och tittade och shoppade lite i lugn och ro. Senare blev det middag hos syrran och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards